Դասընթացի նպատակ է ուսանողին տալ անհրաժեշտ գիտելիքներ և հաշվարկա-վերլուծական կարողություններ, որպեսզի նա կարողանա հաշվարկել ու ձևավորել աշխատողների օպտիմալ կազմը և արտադրական համակարգի աշխատանքային միջոցները, ապահովել պահանջվող քանակի և որակի արտադրանքի թողարկումը, ձևավորել արտադրական համակարգի բոլոր տարրերի միջև լավագույն փոխադարձ կապը: Ինչպես նաև ստեղծել կապի արտադրական համակարգ, որն ուղղված է նրա արդյունավետության բարձրացմանը և արտաքին միջավայրի փոփոխության հետ կապված նրա փոխգործունեության համապատասխանության ստեղծմանը:
- Учитель: Մարիա Ղազարյան
Դասընթացի նպատակն է ուսանողին տալ
գիտելիքներ և ձևավորել հաշվարկա-վերլուծական կարողություններ՝ հաշվարկելու ու ձևավորելու կապի
ձեռնարկության աշխատողների օպտիմալ կազմը և արտադրական համակարգի աշխատանքային միջոցները, ապահովելու պահանջվող քանակի և
որակի արտադրանքի թողարկումը, կապի արտադրական համակարգի բոլոր տարրերի միջև
լավագույն փոխադարձ կապը՝ ուղղված արդյունավետության բարձրացմանը և արտաքին միջավայրի
փոփոխության հետ կապված դրա փոխգործունեության համապատասխանության ստեղծմանը:
- Учитель: Ashot Avetisyan
Դասընթացի նպատակն է ուսանողին տալ
գիտելիքներ և ձևավորել հաշվարկա-վերլուծական կարողություններ՝ հաշվարկելու ու ձևավորելու աշխատողների օպտիմալ կազմը և ՏՏ արտադրական համակարգի
աշխատանքային միջոցները, ապահովելու պահանջվող քանակի և
որակի արտադրանքի թողարկումը, ձևավորելու արտադրական համակարգի
բոլոր տարրերի միջև լավագույն փոխադարձ կապը, ստեղծելու ՏՏ ոլորտի արտադրական
համակարգ:
- Учитель: Karen Mkrtchyan
Հարթակի այս դիրեկտորիայում իրականացվում են նախաավարտական պրակտիկայի մշակման, հանձնման գործընթացները: Ուսանողները հնարավորություն են ստանում տեղադրել համապատասխան նյութեր, իրականացնել քննարկումներ առցանց և տարաժամանակյա ռեժիմներով:
- Учитель: Մարիա Ղազարյան
Դասընթացը, որպես տնտեսագիտա–կառավարչական
շարքի հիմնական առարկա, ընդգրկված է մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկում: Այն
հնարավորություն կընձեռի ապագա ճարտարագետ-տնտեսագետներին` ծանոթանալու ժամանակակից
մարքեթինգի տեսական հիմունքներին, ծառայությունների ոլորտում մարքեթինգի առանձնահատկություններին,
կարևորագույն ռազմավարություններին, մեխանիզմներին և մեթոդներին, կիրառական
խնդիրներին և դրանց լուծման հնարավորություններին։
Դասընթացում ուսումնասիրվում են մարքեթինգի իրական
էությունը և միջավայրը, ծառայությունների ոլորտի ձեռնարկությունների մարքեթինգային
ռազմավարություններն ու ծրագրերը, նրանց կողմից սպասարկվող սպառողական և
արտադրական շուկաների մասնակիցների վարքը, սեգմենտավորման և բրենդինգային
որոշումների հետ կապված հարցերը, մրցակցության դիմակայման և նոր ծառայությունների
մշակման մեխանիզմները և մեթոդները, միջազգային մարքեթինգի առանձնահատկությունները, կարևորագույն այլ հիմնահարցեր:

- Учитель: Tatevik Nasoyan
- Учитель: Artavazd Tadevosyan