Enrolment options

Դասընթացը, որպես տնտեսագիտա–կառավարչական շարքի հիմնական առարկա, ընդգրկված է մասնագիտական դասընթացների կրթաբլոկում: Այն հնարավորություն կընձեռի ապագա ճարտարագետ-տնտեսագետներին` ծանոթանալու ժամանակակից մարքեթինգի տեսական հիմունքներին, ծառայությունների ոլորտում մարքեթինգի առանձնահատ­կու­թյուն­ներին, կարևորագույն ռազմավարություններին, մեխանիզմներին և մեթոդներին, կիրառական խնդիրներին և դրանց լուծման հնարավորություններին։

Դասընթացում ուսումնասիրվում են մարքեթինգի իրական էությունը և միջավայրը, ծառայությունների ոլորտի ձեռնարկությունների մարքեթինգային ռազմավարություններն ու ծրագրերը, նրանց կողմից սպասարկվող սպառողական և արտադրական շուկաների մասնակիցների վարքը, սեգմենտավորման և բրենդինգային որոշումների հետ կապված հարցերը, մրցակցության դիմակայման և նոր ծառայությունների մշակման մեխանիզմները և մեթոդները, միջազգային մարքեթինգի  առանձնահատ­կու­թյուն­ները, կարևորագույն այլ հիմնահարցեր:


Ինքնուրույն գրանցում (ՈՒսանող)